Sony Mobile ogłosiło dziś wprowadzenie nowej aplikacji, Xperia Diagnostic Tool. Dzięki niej użytkownik bez korzystania z Autoryzowanego Serwisu Sony Mobile będzie mógł samodzielnie sprawdzić podstawową funkcjonalność smartfonu z rodziny Xperia i w przypadku wykrycia problemów dokonać jego naprawy.
Nowe narzędzie powinno spotkać się z entuzjastycznym przyjęciem użytkowników Xperii. Zaoszczędzi im sporo czasu, pieniędzy i rozwiąże wiele problemów. Biorąc pod uwagę fakt, że ponad 30% reklamacji naszych klientów, to zgłoszenia wymagające jedynie aktualizacji oprogramowania lub takie, gdzie faktycznie usterki nie stwierdzono, wierzę, że zapewni ono szybką i prostą weryfikacją faktycznego stanu smartfona.
– mówi Jacek Babut, Service Account Manager, Sony Mobile w Polsce.
Aplikacja jest dostępna w języku polskim i automatycznie dostosowuje się do ustawień językowych telefonu. Można ją pobrać z platformy Google Play. Dodatkowo Sony Mobile pracuje nad tym, by w drugiej połowie roku aplikacja była preinstalowana w każdym smartfonie wchodzącym na polski rynek.
Kluczowe funkcje Xperia Diagnostics Tool:
– ocenia funkcjonalność smartfonu Xperia
– analizuje zainstalowane aplikacje i jak wpływają one na działanie smartfonu
– analizuje poprawne działanie sprzętu typu kamera, głośnik
– podaje instrukcje jak rozwiązać problem
– rozpoznaje oprogramowanie, wersje Androida i daje swoje rekomendacje