
Pragnąc podkreślić zaangażowanie w tworzenie nowych możliwości, wartości i doświadczeń użytkowników na całym świecie, LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe”.
Nowa komunikacja i strategia marki jest również wynikiem zmian w zastosowaniu nowych technologii i w zachowaniach konsumenckich, które następowały w ostatnich latach. Nowe przesłanie wyraża zarazem cele marki, która ma inspirować, wzbogacać codzienne życie i budować zadowolenie swoich użytkowników.
Nokia rozpoczyna sprzedaż nagradzanego smartfonu Nokia 808 PureView
Zgodnie z polityką firmy nowa identyfikacja marki oraz przesłanie komunikacyjne zostały opracowane, aby wzmocnić efekt utożsamiania się Klientów z marką i ujednolicić całościową komunikację, co jest niezbędne przy globalnym zasięgu firmy.
LG w swoich dążeniach, pragnie zachwycać Klientów unikalnymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb, a także wsłuchuje się i inspiruje pragnieniami dotychczasowych użytkowników. Pozwala to firmie kreować rozwiązania, które wzbogacają i ułatwiają codzienne życie konsumentów.
ZTE podwaja sprzedaż smartfonów w 2012 roku
Uzupełniając identyfikację LG związaną ze słynnym hasłem „Life’s Good”, nowe przesłanie marki „Wszystko Jest Możliwe” będzie pozycjonowane jako globalne hasło, tworzące spójne doświadczenie marki we wszystkich punktach komunikacji z klientem, w tym w TV, mediach cyfrowych, drukowanych oraz w reklamie zewnętrznej (outdoor).
Debiut nowej tożsamości marki miał miejsce w Nowym Jorku, gdzie globalne hasło „It’s All Possible” rozbłysło na słynnym Times Square. Równocześnie LG prezentuje motyw przewodni marki na globalnej stronie internetowej www.LG.com oraz na stronach lokalnych – w tym na stronie polskiej – www.lge.pl. Następnie, nowa wizualizacja marki będzie silnie obecna we wszystkich kanałach komunikacji uwzględniając reklamę online, drukowaną, marketing w punkcie sprzedaży (In-store Marketing) oraz podczas wydarzeń specjalnych i premier produktów, poczynając od najbliższej premiery flagowego smartfonu LG G2 w Nowym Jorku 7 sierpnia.
Pragniemy, aby nowa identyfikacja marki i kampania komunikacyjna zachęciła Klientów do postrzegania LG jako pioniera pozytywnych zmian, a nie jedynie producenta
– powiedział Ki-wan Kim, Wiceprezes, odpowiedzialny za marketing globalny w LG Electronics.
LG czerpie inspiracje od swoich użytkowników na całym świecie, by dostarczać rozwiązań, które czynią ich życie bogatszym, wygodniejszym i bardziej przyjemnym. Myśl przewodnia marki „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe” ma służyć umacnianiu reputacji firmy, dla której najważniejsi są ludzie, ale również wzbudzać radość i zadowolenie klientów.
O firmie LG Electronics, Inc.
Firma LG Electronics Inc. jest jednym z głównych światowych producentów oferujących innowacyjne technologie w dziedzinie elektroniki użytkowej, urządzeń mobilnych oraz sprzętu AGD. LG zatrudnia 87 000 osób w 113 oddziałach na całym świecie. W roku 2012 globalna sprzedaż firmy osiągnęła wartość 45,22 miliarda USD. Działalność LG Electronics obejmuje cztery działy: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance oraz Air Conditioning & Energy Solutions. LG jest jednym z największych na świecie producentów płaskich telewizorów, urządzeń mobilnych, klimatyzatorów, pralek oraz lodówek. W roku 2012 firma otrzymała tytuł ENERGY STAR® Partner of the Year. Więcej informacji pod adresem www.lg.com oraz www.lge.pl.