Sony Mobile dąży do tego, aby rok 2013 był przełomowy!

Share on Google+0Share on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Share on Reddit0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0

Warto przeczytać jakie plany kreśli Sony na rozwijający się 2013 rok. Miłośnicy smartfonów i nowych technologii na pewno ucieszą się z wiadomości opisanych w artykule.
•    Flagowy smartfon Xperia™ Z jest już dostępny w sklepach
•    Xperia™ Tablet Z dostępny będzie na światowych rynkach od wiosny 2013
•    Największa jak do tej pory kampania marketingowa wspierająca serię produktów Xperia

25 lutego 2013 r., targi Mobile World Congress, Barcelona – W wygłoszonym dzisiaj oświadczeniu, firma Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) potwierdziła swoje zaangażowanie w rozwijanie segmentów dotyczących najwyższej jakości smartfonów i tabletów. Kazuo Hirai, Prezes i Dyrektor Generalny Sony Corporation oraz Kunimasa Suzuki, Prezes i Dyrektor Generalny Sony Mobile Communications i EVP, a także Corporate Executive Officer w Sony Corporation, ponownie podkreślili znaczenie sekcji urządzeń mobilnych w całościowej strategii Sony i oświadczyli, że Sony ma zamiar dalej rozwijać segment premium urządzeń przenośnych. Dodatkowo Sony Mobile ogłosił dzisiaj, że oczekiwany z niecierpliwością produkt Xperia Tablet Z będzie wkrótce dostępny na całym świecie, a także wielokrotnie nagradzany, flagowy smartfon Xperia Z jest już dostępny w sprzedaży w 60 krajach.

W zeszłym roku ciężko pracowaliśmy nad zintegrowaniem sekcji urządzeń mobilnych i umiejscowieniem jej w sercu działalności firmy Sony, a także skupieniem wszystkich naszych smartfonów i tabletów działających na platformie Android pod jedną marką – Xperia”, powiedział Kazuo Hirai, Prezes i Dyrektor Generalny Sony Corporation. „To ekskluzywna marka oferująca użytkownikowi spójny sposób korzystania z jakiegokolwiek urządzenia Xperia. Stanowi ona doskonały przykład tego, co możemy osiągnąć jako „Jedna firma Sony”.

Wprowadzenie na rynek smartfonu Xperia Z i tabletu Xperia Tablet Z jest jednocześnie przekazaniem unikalnej technologii, treści mobilnych i aplikacji Sony, które są idealnie dostosowane do każdego aspektu życia odbiorców – czy to do oglądania najnowszych filmów w Internecie, czy utrwalania ważnych chwil na zdjęciach, czy do słuchania ulubionej muzyki czy grania w gry, gdy jest się poza domem.

Rok 2013 będzie przełomowym rokiem dla Sony w sektorze mobilnym. Realizujemy nasz cel połączenia tego, co najlepsze w dorobku Sony, aby dostarczyć użytkownikom nadzwyczajnych wrażeń podczas korzystania z naszych produktów”, powiedział Kunimasa Suzuki, Prezes i Dyrektor Generalny Sony Mobile Communications. „Produkty Sony Mobile z linii Xperia i dedykowane do nich aplikacje zaprojektowane są tak, aby odpowiadały na potrzeby naszych klientów. To podejście „wpisane jest w DNA” firmy Sony. Stale wyprzedzamy konkurencję tworząc produkty i usługi, które potrafi dostarczyć tylko Sony”.

Smartfon Xperia Z już na chwilę obecną otrzymał pochlebne recenzje od dużej liczby operatorów. Po bardzo dobrym przyjęciu tego smartfona na rynku japońskim, można spodziewać się, że podobnie pozytywnie zostanie on odebrany na innych światowych rynkach, tym bardziej, że przy sprzedaży tego produktu współpracujemy jak do tej pory z największą liczbą operatorów .

„Smartfon Xperia Z oraz Xperia Tablet Z oferują odbiorcom jednolite i spójne wrażenia, zapewniając jednocześnie świetne parametry techniczne i to, co najlepsze w technologii Sony”, powiedział Kaoru Kato, Prezes i Dyrektor Generalny NTT DOCOMO. „Smartfon Xperia Z, od momentu wprowadzenia go na rynek, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem naszych klientów. Bardzo polecamy ten smartfon naszym konsumentom. Ogromnie cieszy nas wiadomość, że obydwa produkty będą niedługo dostępne na całym świecie i dostarczą coraz to nowym użytkownikom mobilną rozrywkę na najlepszym poziomie.

Firma Sony przedstawia swój najnowszy z bardzo zaawansowanych smartfonów, Xperia Z, oraz jego wariant dostępny na wybranych rynkach, Xperia ZL, a także tablet Xperia Tablet Z na targach Mobile World Congress. Produkty te są uosobieniem wiedzy technicznej i innowacyjności marki Sony. Ponadto stanowią kulminację najlepszych rozwiązań zawartych w zaawansowanych urządzeniach typu smartfon i tablet, i współdziałają z najszerszym portfolio urządzeń wyposażonych w technologię NFC.

Smartfon Xperia Z teraz dostępny na całym świecie:
•    Obsypany nagrodami, flagowy smartfon Xperia Z oraz jego wariant dostępny na wybranych rynkach, Xperia ZL – przedstawione na targach CES w styczniu – teraz dostępne będą w sprzedaży na całym świecie. Ich dystrybucja osiągnęła największy zasięg w historii Sony w segmencie smartfonów – ponad 140 kanałów sprzedaży w ponad 60 krajach świata.
•    Obydwa produkty oraz Xperia Tablet Z mają podobne wzornictwo, a także spójny „user experience”, charakterystyczny dla Sony.
Xperia™ Tablet Z dostępny będzie na światowych rynkach od wiosny 2013:
•    Model Xperia Tablet Z jest najsmuklejszym na świecie tabletem LTE. Będzie dostępny na światowych rynkach od wiosny 2013 r.
•    Tablet posiada wyświetlacz HD Reality Display, o przekątnej 10,1 cala, działający w technologii Mobile BRAVA Engine 2. Urządzenie odporne jest zarówno na kurz, jak i wodę. A wszystko, by zapewnić niezrównane wrażenia z oglądania treści multimedialnych na ekranie.. Składa się na nie również doskonała jakość dźwięku, dzięki funkcjom: S-Force Front Surround 3D oraz Clear Audio +.
•    Xperia Tablet Z oferuje nadzwyczajne możliwości korzystania z aparatu fotograficznego, dzięki technologii „Exmor R for mobile” oraz funkcji „One-touch”. Tablet posiada tryb baterii „STAMINA” i aplikacje multimedialne Sony do zarządzania zdjęciami, muzyką i filmami.

Najbardziej ambitna kampania marketingowa do tej pory: „Odkryj to, co najlepsze od Sony, w smartfonie”: W dniu dzisiejszym na targach Mobile World Congress, Sony Mobile przedstawił swoją nową globalną kampanię marketingową smartfonów Xperia. Zintegrowana kampania reklamowa zostanie przeprowadzona na ponad 20 rynkach obejmując telewizję, prasę, media cyfrowe, a także tzw. kanał „out of home” (tj. billboardy, standy reklamowe, reklamy w środkach transportu miejskiego), jak również w punktach sprzedaży detalicznej, począwszy od marca 2013.

Reklama, w swojej twórczej realizacji, będzie wspominała najbardziej lubiane produkty Sony, a głównym motywem kampanii będą unikalne wrażenia jakie użytkownikom może zapewnić tylko Sony. W kampanii przywołane zostaną najważniejsze momenty w historii firmy, po czym nastąpi przejście do innowacji, których Sony dostarcza obecnie.

Odwiedź nas na targach Mobile World Congress:
Aby bezpośrednio zapoznać się z asortymentem Sony, treściami multimedialnymi i doświadczyć emocji i wrażeń związanych z używaniem produktów, odwiedź stoisko Sony (nr 6D10) w hali 6 Grand Via na targach Mobile World Congress w Barcelonie w Hiszpanii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.