Jak tworzyć kampanie Facebook ads?

Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest1Share on Reddit0Share on StumbleUpon1Share on Tumblr0

b433024729474eaccebcadcc91f03e4ec31017dfKampanie Facebook ads można bez problemu poprowadzić samodzielnie. Choć na początku może się wydawać, że jest to bardzo trudne, to po zgłębieniu tematu nasze wątpliwości powinny minąć.

Wiele osób jest świadomych tego jak wielkie są zarówno możliwości, jak i potencjalne korzyści z reklam na fb, dlatego nie podejmuje się ich prowadzenia samodzielnie. Prawdą jest, że imponujące efekty kampanii można uzyskać tylko wtedy, jeśli posiadamy odpowiednie doświadczenie, wiedzę i narzędzia. Bardzo dobrym pomysłem jest zlecenie tego dobrej agencji reklamowej (np. Promo Traffic), ponieważ wtedy możemy być pewni, że z każdej zainwestowanej w kampanię złotówki wyciśniemy jak najwięcej.

Można też spróbować poprowadzić kampanie Facebook ads samodzielnie. Jednak zanim się do tego zabierzemy, to konieczne będzie przyswojenie przynajmniej podstawowej wiedzy. Najważniejsze informacje dotyczące tworzenia płatnych reklam na Facebooku znajdują się właśnie w tym artykule.

Jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku?

Pierwszym krokiem jest zapoznanie się z Adverts Manager lub Power Editor. Następnie należy wybrać sposób płatności oraz cel kampanii. Przy tym kroku należy się zatrzymać. Choć ustalenie sposobu płatności nie powinno powodować żadnych wątpliwości, to nad celem kampanii należy zastanowić się trochę dłużej. Jeżeli już wcześniej przygotowaliśmy sobie naszą reklamę pod względem przekazu, wizualnym i samej treści, to na pewno gdzieś w głowie mieliśmy cel, jaki taka reklama na facebooku ma osiągnąć. Teraz trzeba go sobie uświadomić i wybrać konkretną opcję. O wiele lepszym rozwiązaniem jest najpierw zastanawianie się nad celem reklamy, a dopiero potem jej fizyczne tworzenie. Tak jest łatwiej i zazwyczaj efektywniej. Po ustaleniu celu należy przejść do wyboru grupy docelowej. Już w momencie zakładania profilu firmowego na Facebooku powinniśmy sobie ustalić jaka jest nasza grupa docelowa, a następnie do niej dopasowywać wszelkie działania. Począwszy od wyglądu loga, nazwy profilu, rodzaju zamieszczanych zdjęć  aż do treści samych wpisów. Potem pozostaje tylko fizyczne stworzenie reklamy i ustalenie terminu trwania kampanii.

Kampanie Facebook ads to doskonałe źródło nowych klientów, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Dobra kampania trafia tylko do takich osób, które potrzebują tego, co oferujemy, a także są skłonne to kupić. Teraz lub w przyszłości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Antyspam * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.